W dalekiej przyszłości bardziej tradycyjne organy kierownicze rasy ludzkiej zostały zastąpione przez korporacyjne kierownictwo. Ziemią i otaczającymi ją koloniami rządzi grupa korporacji zwana Federacją Handlową. Polityka Federacji koncentruje się na handlu i wzroście, ale przede wszystkim na zyskach i dobrobycie osób na szczycie drabiny korporacyjnej. Chociaż wolą radzić sobie z innymi królestwami gwiezdnymi za pomocą handlu i dyplomacji, mają duży oddział obronny poświęcony ochronie handlu i innych interesów Federacji.

ff125c33a32afa22129711fba6e955a2_large

• W Star Realms, Trade Federation specjalizuje się w generowaniu dużych ilości Handlu i zdobywaniu Autorytetu (zwiększaniu Twojego wyniku).

Gwiezdne Imperium składa się głównie z byłych kolonii Federacji Handlowej. Te kolonie znajdowały się na zewnętrznych krańcach Federacji. Nie tylko czuli się wykorzystywani przez korporacje, ale czuli, że Federacja nie zapewniła im odpowiedniej ochrony przed Blobami. W rezultacie jeden ambitny gubernator kolonialny był w stanie zjednoczyć kilka kolonii w niezależne imperium pod swoją kontrolą, jedno z silnym wojskiem, zarówno w celu odpierania Blobów, jak i zniechęcenia Federacji do próby odzyskania utraconych kolonii.

025d6d04e515d97bcc24928bcd98a5d9_large

Gwiezdne Imperium to frakcja zorientowana na walkę, która dobiera wiele kart i sprawia, że ​​przeciwnik odrzuca karty.

Te tajemnicze stworzenia są pierwszymi obcymi formami życia, na jakie napotkała ludzkość. Większość początkowych spotkań polegała na całkowitym zniszczeniu ludzkich kolonii. W kilku przypadkach, gdy statek Blob został odzyskany w stanie nienaruszonym, jedyne znalezione w nim pozostałości biologiczne składały się z galaretowatej masy, co prowadziło do przydomka „The Blobs”. Chociaż przez kilka lat wszystkie spotkania między ludzkością a Blobami były niezwykle brutalne, obecnie istnieje pewien ograniczony handel między różnymi frakcjami Blobów i niektórymi z bardziej odważnych handlarzy ludźmi.

1b5d7f275b3acff3cdb37209078d2916_large

Bloby są najlepsze w generowaniu ogromnych ilości Walki i usuwaniu niepożądanych kart z Trade Row.

-Skupisko przemysłowych światów górniczych zostało całkowicie odcięte od Federacji Handlowej przez Bloby. W obliczu groźby unicestwienia ze strony Blobów zawsze nadciągającej i braku kontaktu z resztą ludzkiej przestrzeni, światy te zostały zmuszone do podjęcia drastycznych kroków. Wkrótce powstał kult technologii, skupiony na wykorzystaniu zaawansowanej technologii, robotyki i komputeryzacji do stworzenia silnej obrony i potężnego wojska, które przeczyło ich stosunkowo niewielkiej populacji. Ponieważ ich przywódcy wierzyli, że ich zbawienie leży w technologii, technologia wkrótce stała się ich bogiem i religią.

3296130c187e577e6e6a55be2880d105_large

Kult Maszyn zyskuje większość swojej mocy dzięki możliwości usuwania niepożądanych kart z twojej talii i posiadaniu dużej liczby Baz zaprojektowanych do obrony twojej Władzy przed atakiem.